Beloof het kwaad van de djinns en satan te voorkomen







Natuurlijk zijn hier 100 geloften om het kwaad van djinns en duivels te voorkomen:


1. Ik beloof dat ik me altijd aan mijn religieuze leringen zal houden om mezelf te beschermen tegen inmenging van djinn en duivels.

2. Ik ben vastbesloten om op geen enkele manier de aanwezigheid van geesten of demonen te misleiden of uit te nodigen.

3. Ik ben vastbesloten de zuiverheid van mijn geest en hart te behouden, zodat ik niet wordt beïnvloed door de verstoringen van djinn of demonen.

4. Ik beloof dat ik altijd zal bidden en God om bescherming zal vragen tegen de tussenkomst van etherische wezens.

5. Ik blijf weg van alle vormen van praktijken of rituelen die de aanwezigheid van djinn of demonen kunnen veroorzaken.

6. Ik zal plaatsen vermijden die worden beschouwd als de nesten van djinns of duivels.

7. Ik zal proberen altijd in een schone en heldere omgeving te zijn om de aanwezigheid van djinn of demonen te vermijden.

8. Ik zal niet deelnemen aan gesprekken of activiteiten waarbij het geloof in djinn of demonen betrokken is.

9. Ik zal alle wezens altijd met respect behandelen en niet proberen djinn of demonen op te roepen of te provoceren.

10. Ik vermijd het kijken of lezen van dingen die verband houden met occulte of bovennatuurlijke krachten die de aanwezigheid van geesten of demonen zouden kunnen uitnodigen.

11. Ik zal mezelf altijd herinneren aan de kracht van God en de kracht van het geloof bij het onder ogen zien van de verstoringen van djinn of satan.

12. Ik ben vastbesloten mij niet in te laten met praktijken die in strijd zijn met de leerstellingen van mijn religie en die de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

13. Ik zal altijd proberen mijn geloof en gehoorzaamheid aan God te versterken als een vorm van bescherming tegen het kwaad van de djinn of de duivel.

14. Ik zal mijn relaties versterken met familie en vrienden die dezelfde overtuigingen hebben om elkaar te steunen in de strijd tegen djinn of satanische ongeregeldheden.

15. Ik zal proberen altijd goed en correct te handelen, zodat djinn of demonen niet de kans krijgen mij kwaad te doen of te storen.

16. Ik zal praktijken vermijden die worden beschouwd als een toegangspunt voor de aanwezigheid van djinn of demonen, zoals het spelen met een Ouija-bord of het deelnemen aan zwarte magie-proeven.

17. Ik zal mezelf er altijd aan herinneren dat goedheid en waarheid het kwaad van djinn of satan zullen verslaan.

18. Ik zal geen verhalen over ervaringen met djinns of demonen geloven of verspreiden zonder rekening te houden met de impact op andere mensen.

19. Ik zal het nuttigen van alcoholische dranken of illegale drugs vermijden, omdat deze mijn verdediging tegen verstoringen door djinn of demonen kunnen verzwakken.

20. Ik zal God en Zijn engelen altijd om hulp vragen bij het beschermen van mezelf tegen alle vormen van inmenging van subtiele wezens.

21. Ik zal proberen de tekenen van de aanwezigheid van djinn of demonen te begrijpen en onmiddellijk hulp zoeken als ik me hierdoor gestoord voel.

22. Ik zal vermijden plaatsen te bezoeken die als spookachtig worden beschouwd, om ongeregeldheden door geesten of demonen te voorkomen.

23. Ik zal altijd proberen mijn kennis en begrip van de leringen van mijn religie te vergroten als een vorm van bescherming tegen djinn of satanische verstoringen.

24. Ik zal mijn geloof en vroomheid jegens God versterken door regelmatig en consequent aanbidding te verrichten.

25. Ik zal mijn relatie met mijn religieuze gemeenschap versterken om steun en begeleiding te krijgen bij het omgaan met djinn of satanische verstoringen.

26. Ik zal het volgen van leringen of praktijken vermijden die in strijd zijn met mijn religieuze waarden en die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

27. Ik zal altijd proberen mezelf en mijn omgeving schoon te houden als een vorm van bescherming tegen verstoringen door djinn of demonen.

28. Ik zal vermijden om te gaan met mensen die zich bezighouden met religieuze praktijken die als afwijkend of extreem worden beschouwd en die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

29. Ik zal letten op gedrags- of fysieke veranderingen die tekenen kunnen zijn van de aanwezigheid van djinn of demonen en zal onmiddellijk hulp zoeken als ik dit ervaar.

30. Ik zal vermijden om informatie of verhalen te verspreiden die verband houden met djinn of demonen zonder duidelijkheid van de waarheid, wat angst of ongerustheid bij andere mensen zou kunnen veroorzaken.

31. Ik zal mezelf altijd herinneren aan het bestaan ​​van Almachtige God en zijn vermogen om mij te beschermen tegen alle vormen van inmenging van geesten.

32. Ik zal proberen altijd positief te denken en het emotionele evenwicht te bewaren, zodat ik niet vatbaar ben voor de negatieve invloed van djinn of demonen.

33. Ik zal vermijden om te luisteren naar of geruchten te verspreiden over bovennatuurlijke gebeurtenissen waarvan de waarheid niet kan worden gerechtvaardigd en die bij andere mensen angst of ongerustheid kunnen veroorzaken.

34. Ik zal altijd bidden en God om bescherming vragen tegen alle vormen van djinn of duivelse inmenging die mijn leven kunnen verstoren.

35. Ik zal altijd voor mijn geestelijke reinheid zorgen door regelmatig aanbidding te verrichten en mij aan mijn religieuze leringen te houden.

36. Ik zal vermijden acties te ondernemen die mijzelf of anderen kunnen schaden en die de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

38. Ik zal mijn verdediging versterken door elke dag heilige verzen en beschermingsgebeden te lezen.

39. Ik zal vermijden dat ik me bezighoud met praktijken die religieuze en morele normen schenden en de aanwezigheid van djinn of demonen kunnen uitlokken.

40. Ik zal altijd de netheid en netheid van mijn woning handhaven om ongeregeldheden door djinn of demonen te voorkomen.

41. Ik zal ervoor zorgen dat ik geen voorwerpen of items die verband houden met bovennatuurlijke praktijken in mijn huis bewaar.

42. Ik zal vermijden valse of mystieke informatie te geloven of te verspreiden die de aanwezigheid van djinn of demonen zou kunnen veroorzaken.

43. Ik zal mijn banden versterken met familie en vrienden die dezelfde overtuigingen hebben om elkaar te steunen bij het omgaan met de verstoringen van djinn of demonen.

44. Ik zal vermijden om om te gaan met individuen of groepen die zich bezighouden met religieuze praktijken die in strijd zijn met de leringen van mijn religie.

45. Ik zal altijd proberen het evenwicht in mijn leven te bewaren, zodat ik niet gemakkelijk beïnvloed word door negatieve energie die de aanwezigheid van djinns of demonen kan uitlokken.

46. ​​Ik zal nauwlettend letten op alle ongebruikelijke tekenen of gevoelens die een indicatie kunnen zijn voor de aanwezigheid van djinn of demonen.

47. Ik vermijd het verspreiden van ongegronde informatie of enge verhalen die bij andere mensen angst of ongerustheid kunnen veroorzaken.

48. Ik zal altijd proberen verstandig te denken en te handelen om problemen te vermijden die aanleiding kunnen geven tot verstoringen door geesten of demonen.

49. Ik zal mijn spirituele verdediging versterken door regelmatig zikr of meditatie te doen om de energiebalans in mij te behouden.

50. Ik zal vermijden de kracht van djinn of demonen te onderschatten en altijd bereid zijn mezelf te beschermen tegen alle vormen van inmenging door geesten.

51. Ik zal God altijd om hulp en bescherming vragen bij elke stap die ik zet om mezelf te beschermen tegen tussenkomst van djinn of duivels.

52. Ik zal vermijden om om te gaan met individuen die een slechte reputatie hebben of zich bezighouden met immorele activiteiten die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

53. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door te sporten en een gezond dieet te volgen om mijn fysieke en mentale evenwicht te behouden.

54. Ik zal altijd proberen mijn kennis en begrip te vergroten van manieren om mezelf te beschermen tegen djinn of satanische verstoringen.

55. Ik zal vermijden roddels of laster te verspreiden die andere mensen kunnen schaden en de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of satan.

56. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door ontspannings- en ademhalingstechnieken te beoefenen om stress en spanning te verminderen die de aanwezigheid van djinn of demonen kunnen veroorzaken.

57. Ik zal heilige plaatsen altijd respecteren en vermijden dat ik op deze plaatsen ongepaste handelingen verricht die de aanwezigheid van djinn of demonen zouden kunnen veroorzaken.

58. Ik zal mijn verbinding met de natuur en de omgeving om mij heen versterken om positieve energie te verkrijgen die kan helpen bij het bestrijden van djinn of satanische verstoringen.

59. Ik zal vermijden betrokken te raken bij conflicten of ruzies die negatieve energie kunnen oproepen die de aanwezigheid van djinn of demonen kan uitlokken.

60. Ik zal mezelf altijd herinneren aan de kracht van liefde en mededogen bij het onderhouden van relaties met de mensen om mij heen, die bescherming kunnen bieden tegen verstoringen door djinn of demonen.

61. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door mijn emoties op een gezonde manier te herkennen en te uiten en ze niet te onderdrukken, wat mijn kwetsbaarheid voor de negatieve invloed van djinn of demonen kan verminderen.

62. Ik zal vermijden dat ik te lang in een toestand van isolement of eenzaamheid verkeer, waardoor gevoelens van angst of ongerustheid kunnen ontstaan ​​die de aanwezigheid van geesten of demonen kunnen uitlokken.

63. Ik zal mezelf altijd schoon en gezond houden om de energiebalans in mij te behouden en mij te beschermen tegen verstoringen door djinn of demonen.

64. Ik zal mijn band met mijn huisdieren versterken als een bron van geluk en positieve kracht die kan helpen bij het bestrijden van djinn of satanische verstoringen.

65. Ik zal vermijden dat ik me te veel concentreer op technologie of sociale media, omdat deze de balans van mijn leven kunnen verstoren en de deur kunnen openen voor inmenging door geesten of demonen.

66. Ik zal altijd proberen mijn vaardigheden en talenten aan te scherpen als een vorm van zelfontwikkeling die de spirituele kracht kan vergroten en bescherming kan bieden tegen verstoringen door djinn of demonen.

67. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door de waarden van eerlijkheid, integriteit en moraliteit te waarderen en in praktijk te brengen, die kunnen helpen bij het bestrijden van de verstoringen van djinn of satan.

68. Ik zal vermijden dat ik betrokken ben bij frauduleuze of oneerlijke acties die anderen zouden kunnen schaden en de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

69. Ik zal altijd een evenwicht bewaren tussen werk en voldoende rusttijd om mijn fysieke en mentale gezondheid te behouden, wat kan helpen bij het bestrijden van djinn of satanische verstoringen.

70. Ik zal mijn banden met het universum en het spirituele rijk versterken als een bron van kracht en bescherming die kan helpen bij het bestrijden van djinn of satanische verstoringen.

72. Ik zal vermijden dat ik te veel tijd besteed aan het consumeren van activiteiten en het verwaarlozen van tijd voor reflectie en contemplatie, die de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of satan.

73. Ik zal mijn relatie met God versterken door gebed, aanbidding en toewijding, die bescherming en kracht kunnen bieden bij het onder ogen zien van de verstoringen van djinn of satan.

74. Ik zal vermijden betrokken te raken bij te veel concurrentie of buitensporige ambities die negatieve energie kunnen uitlokken en de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of satan.

75. Ik zal mezelf er altijd aan herinneren hoe belangrijk het is dankbaar te zijn voor alle zegeningen die God geeft en die kunnen helpen bij het bestrijden van djinn of satanische ongeregeldheden.

76. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door een houding van nederigheid en vergevingsgezindheid te beoefenen die negatieve energie kan verdrijven en bescherming kan bieden tegen verstoringen door djinn of demonen.

77. Ik zal vermijden om te veel te fixeren op materialisme en wereldse verlangens die spirituele doelen kunnen vertroebelen en de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

78. Ik zal altijd proberen een voorbeeldig persoon te zijn en anderen te inspireren met goede daden die bescherming kunnen bieden tegen djinn of satanische verstoringen.

79. Ik zal mijn banden met het spirituele leven versterken door middel van praktijken zoals meditatie, yoga of contemplatie die de spirituele kracht kunnen vergroten en bescherming kunnen bieden tegen schade door djinn of demonen.

80. Ik zal vermijden dat ik te veel tijd besteed aan negatieve gedachten en gevoelens, zoals afgunst, jaloezie of woede, die de aanwezigheid van djinn of demonen kunnen uitlokken.

81. Ik zal er altijd aan wennen geduldig en volhardend te zijn ondanks beproevingen en tests die kunnen helpen bij het bestrijden van de inmenging van de djinn of de duivel.

82. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door mijn eigen sterke punten te herkennen en te waarderen en een gevoel van zelfvertrouwen te ontwikkelen dat mij kan beschermen tegen verstoring door djinn of demonen.

83. Ik zal vermijden dat ik me te veel bezighoud met de consumptie van negatieve of angstaanjagende inhoud die de deur zou kunnen openen voor djinn of satanische inmenging.

84. Ik zal er altijd een gewoonte van maken om verstandig en met volledige overweging te handelen bij elke beslissing die wordt genomen om verstoringen door djinn of satan te voorkomen.

85. Ik zal mijn relatie met de natuur en andere levende wezens versterken als onderdeel van een ecosysteem dat elkaar ondersteunt in de strijd tegen djinn of satanische verstoringen.

86. Ik zal vermijden dat ik me bezighoud met praktijken die in strijd zijn met morele en ethische principes en die de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

87. Ik zal mezelf er altijd aan herinneren hoe belangrijk het is om het evenwicht tussen lichaam, geest en ziel te behouden ter bescherming tegen verstoringen door djinn of demonen.

88. Ik zal mijn banden met mijn familie en gemeenschap versterken als een bron van steun en bescherming die kan helpen bij het bestrijden van de ongeregeldheden van djinn of demonen.

89. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in destructieve of schadelijke activiteiten die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

90. Ik zal altijd proberen mijn talenten en potentieel aan te scherpen en te ontwikkelen als een vorm van het gebruik van positieve energie die kan beschermen tegen verstoringen door djinn of demonen.

91. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door angsten of angsten te herkennen en te overwinnen die de aanwezigheid van djinn of demonen kunnen uitlokken.

92. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in consumptieve of onproductieve activiteiten die de deur zouden kunnen openen voor verstoringen door djinn of satan.

93. Ik zal er altijd een gewoonte van maken om de netheid en gezondheid van mezelf en mijn omgeving te behouden als een vorm van respect voor mezelf en het universum die mij kan beschermen tegen verstoringen door djinn of demonen.

94. Ik zal mijn relatie met mezelf versterken door reflectie en introspectie, wat kan helpen bij het herkennen en overwinnen van zwakheden die kunnen worden uitgebuit door djinn of satanische inmenging.

95. Ik zal vermijden om te veel op het verleden te fixeren of te fantaseren over de toekomst, wat de balans van het leven kan verstoren en de deur kan openen voor inmenging van djinn of satan.

96. Ik zal er altijd een gewoonte van maken om dankbaar te zijn voor elke goede of slechte ervaring die mij kan leren en spirituele groei kan opleveren die mij kan beschermen tegen djinn of demonen.

97. Ik zal mijn band met God versterken door oprechte aanbidding en toewijding om bescherming en kracht te verkrijgen ondanks de inmenging van djinn of duivels.

98. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in activiteiten die God negeren of vergeten, wat de deur zou kunnen openen voor inmenging van djinn of satan.

99. Ik zal mezelf altijd herinneren aan het belang van het onderhouden van een goede relatie met God en Zijn schepselen als een vorm van bescherming tegen djinn of satanische verstoringen.

100. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door een evenwicht te bewaren tussen de materiële en spirituele werelden en altijd prioriteit te geven aan de waarden van vriendelijkheid en mededogen die kunnen helpen bij het bestrijden van djinn of satanische verstoringen.

101. Ik zal vermijden dat ik me bezighoud met praktijken van magie, hekserij of zwarte magie die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

102. Ik zal mijn geloof in God altijd versterken en Hem tot de belangrijkste bron van kracht en bescherming maken ondanks alle vormen van inmenging van subtiele wezens.

103. Ik zal vermijden om woede of haat te uiten die negatieve energie kunnen opwekken en de deur kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

104. Ik zal mijn banden versterken met familie en vrienden die dezelfde overtuigingen hebben om elkaar te steunen en elkaar te beschermen tegen djinn of satanische verstoringen.

105. Ik zal altijd wennen aan het lezen en onthouden van heilige verzen en beschermende gebeden om de spirituele verdediging te versterken en te beschermen tegen inmenging van djinn of duivels.

106. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in activiteiten die woede of haat opwekken en die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

107. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door altijd de fysieke, mentale en emotionele gezondheid te behouden als een vorm van respect voor mezelf en God, die mij kan beschermen tegen djinn of Satan.

108. Ik zal er altijd een gewoonte van maken om eerlijk en integer te handelen bij alles wat ik doe om de positieve energie te behouden en mij te beschermen tegen verstoringen door djinn of demonen.

109. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in activiteiten die woede of haat opwekken en die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

110. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door een houding van nederigheid en vergevingsgezindheid te ontwikkelen die de spirituele verdediging kan versterken en kan beschermen tegen verstoringen door djinn of demonen.

111. Ik zal mezelf altijd herinneren aan de goedheid en liefde van God, die er altijd is om bescherming en kracht te bieden bij het onder ogen zien van de verstoringen van djinn of satan.

112. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in activiteiten die schadelijk zijn voor mijzelf of anderen en die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of demonen.

113. Ik zal mijn banden met de natuur en de omgeving om mij heen versterken om positieve energie en bescherming tegen djinn of satanische verstoringen te verkrijgen.

114. Ik zal er altijd een gewoonte van maken mijn gedachten en emoties onder controle te houden, zodat ik niet gemakkelijk beïnvloed word door negatieve energie die de deur kan openen voor inmenging van djinn of demonen.

115. Ik zal vermijden betrokken te raken in schadelijke of ongezonde relaties of interacties die de deur zouden kunnen openen voor tussenkomst van djinn of demonen.

116. Ik zal mijn zelfverdediging versterken door een evenwicht te bewaren tussen tijd voor werk, rust en aanbidding om mijn fysieke, mentale en spirituele gezondheid te behouden.

117. Ik zal er altijd aan wennen de leringen van mijn religie te lezen en te begrijpen als een bron van leiding en bescherming in het geval van inmenging van djinn of duivels.

118. Ik zal vermijden dat ik mij bezighoud met bedrieglijke of misleidende praktijken die de deur zouden kunnen openen voor inmenging door djinn of demonen.

119. Ik zal mijn band met God versterken door ernstig gebed en aanbidding om bescherming en kracht te verkrijgen ondanks alle vormen van inmenging van subtiele wezens.

120. Ik zal mezelf altijd herinneren aan het bestaan ​​van de Almachtige God, die altijd klaar staat om bescherming en begeleiding te bieden bij het onder ogen zien van de verstoringen van djinn of satan.

121. Ik zal vermijden dat ik te veel betrokken raak in activiteiten die twijfel of onzekerheid oproepen en die de deur zouden kunnen openen voor inmenging van djinn of satan.

122. Ik zal mijn verdediging versterken door geduld en doorzettingsvermogen te oefenen in het licht van beproevingen of beproevingen die bescherming kunnen bieden tegen inmenging van djinn of duivels.

0 komentar:

Posting Komentar