BEËINDIGING VAN DE OVEREENKOMST MET DE JINN NATIE








BEËINDIGING VAN DE OVEREENKOMST MET DE JINN NATIE
.
Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah, ik vertegenwoordig waarlijk en met volledig bewustzijn en berouw mijn familie en beloof hierbij:
.
Het verbreken van alle overeenkomsten of banden die wij of mensen vóór ons of onze uitgebreide familie, die we bewust of onbewust hebben gesloten met een groep djinns.
.
Verbied dat onze lichamen worden betreden of gebruikt als verblijfplaats voor welke djinn dan ook.
Bevestigend dat we alleen afhankelijk zijn van Gods bescherming en hulp, en niet van djinn.
.
O Allah, vanaf nu:
Ik verbied al mijn eten, mijn drank, al mijn lichaamsdelen van alle djinn binnen en buiten mijn lichaam, of die mij storen.
.
Ya Allah, als zij eten, drinken, maak al uw geschenken en bezittingen Ya Allah als vergif. Zeer heet gif. Het gif is zeer giftig. Verbrandend gif. Het gif dat alle djinn doodt is Ya Allah, Ya Rabbal 'Aalamiin.


Blaas beide handpalmen en wrijf vanaf de bovenkant van het hoofd tot aan de onderkant van de voeten. na het wrijven, vervolgens op beide handpalmen blazen en op de buik leggen, naar de mond wrijven en hoesten..
Wat voel je?
Misselijkheid, braken, huilen, kortademigheid enz
Bekeer u onmiddellijk en Ruqyah Syariyyah.

0 komentar:

Posting Komentar